Vitlio darželis – jauki ir šiuolaikiška ugdymo erdvė Vilniuje, kur vaikai pasaulį pažįsta per smagius žaidimus, drąsius eksperimentus ir praktinius tyrinėjimus.
Privatus darželis dirba pagal autorinę STEAM ugdymo programą ir taiko pasaulyje pripažintą STEAM metodologiją.
Integraliai ugdome gamtos pažinimo, technologijų, menų, inžinerijos ir matematikos gebėjimus.
Vedame vaiką pažinimo keliu – eksperimentuojame, tyrinėjame, atrandame ir žaidžiame.
Vaikų kalbiniai gebėjimai ugdomi praktikuojant klausymo metodiką, sudarome kalbines situacijas, kuriose vaikai reiškia savo mintis, klausia ir diskutuoja.
Ugdome vaikų emocinį intelektą – mokome pažinti savo emocijas ir jas tinkamai išreikšti. Stipriname vaikų empatijos jausmą.
MOKYTOJOS
Mūsų mokytojos skatina vaiko asmenybės formavimąsi, randa ryšį su įvairių gebėjimų turinčiais vaikais.
Mokytojos skatina vaikus smalsauti, kritiškai mąstyti, spręsti problemas ir ugdo kūrybiškumą.
Mokytojos nuolat kelia kvalifikaciją ir tobulina savo kompetencijas ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Dalyvauja Erasmus+ mokymosi vizituose bei pedagoginėse stažuotėse.
DARŽELIO APLINKA
Kad vaikai jaustųsi jaukiai – kuriame namus primenančią ugdymosi aplinką.
Privatūs Vitlio darželiai yra įsikūrę gamtos apsuptyje, kur vaikai laiką leidžia aktyviai veikdami ir žaisdami lauke.
MOKYMOSI PRIEMONĖS
Vaikus ugdome šiuolaikiškai ir įdomiai: mokymosi procese pasitelkiame inovatyvias ugdymo priemones, šiuolaikines technologijas.
Gamtos mokslų laboratorinės priemonės, mokytojų tikslingai sukurta aplinka ir veiklos skatina vaikus imtis tiriamosios veiklos, eksperimentuoti ir stebėti vykstančius gamtos procesus.
INDIVIDUALUS DĖMESYS VAIKUI
Ugdymą organizuojame mažomis grupėmis – skiriame individualų dėmesį kiekvienam vaikui.
Padedame kiekvienam vaikui patirti individualią, jo gebėjimus, kompetencijas bei poreikius atitinkančią sėkmę.
GRĮŽTAMASIS RYŠIS TĖVAMS
Apie vaiko ugdymo pasiekimus, veiklas ir kylančius iššūkius informaciją suteikiame kasdien. Mokytojo savalaikis ir sistemingas grįžtamasis ryšys tėvams prisideda prie bendradarbiavimo ir vaiko individualių gebėjimų bei kompetencijų ugdymo.
Individualių pokalbių metu aptariame vaiko ugdomas kompetencijas, pasiekimus, socialinius įgūdžius darželyje bei siekiame bendro tikslo – visapusiško vaiko ugdymo.